GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneBeldesktopWeb
menuMenu
bookingBoek
4,1

Gebaseerd op 698 reviews gevonden in 1 websites

site_photo4

Nº 46 op 74 op Heerenveen

Nº 2 van 3 Pizzeria op Heerenveen

Score
MeningenOpmerkingGoogle6984.1

comment_iconMeningen

The pizzas were mediocre and don't seem to be getting any better every year. They used cheap ingredients. Even the heating was set to 19 degrees Celsius, and after we complained, the waitress said she had to check with "my boss." Anyway, we heard nothing more, and the heater stayed at 19 degrees. At 8:30, we went home and had a nice piece of ice cream by the warm stove :-). The place was also half full. We would have liked to sit by the window, but that wasn't possible because the table was for four. However, the table remained empty that evening. They were charging exorbitant prices for meager food. No more Paolo's for us, for now.

site_logo

Hendrik . 2025-12-21

MEER OPMERKINGEN IN Google

I was here with my girlfriend, and we both had the lasagna with salmon and shrimp. Wow! It was truly delicious and highly recommended.

site_logo

Egbert van kolthoorn . 2025-12-09

MEER OPMERKINGEN IN Google

The food and atmosphere are really good. There were several young waitresses who were really trying their best, and that's how it should be. But these waitresses need guidance, and that's what's lacking. The two stars for service aren't for the waitresses themselves, but for the restaurant management. We saw dishes being forgotten while the rest of the table was still eating. That's really unpleasant, when you're the only one at the table who gets your food half an hour later, while everyone else has already finished. We also saw a couple being sent upstairs to their table, then back downstairs, and then back upstairs again. After making a reservation online, we were given a set time. Fortunately, they didn't insist, and we were able to stay, but we wouldn't have made it anyway because we couldn't order for 45 minutes due to the crowd. All in all, it's definitely worth eating, but I hope the manager starts supervising the staff, because they really need to be more careful.

site_logo

Lex Dommisse . 2025-11-05

MEER OPMERKINGEN IN Google

We had a delicious meal with my daughter, Fay. Their specialty, the fluffy roll, is a real favorite. We often eat here after ice skating competitions at Thialf Heerenveen, and it's always a hit and super delicious. Highly recommended.

site_logo

Remco Koppert . 2025-11-04

MEER OPMERKINGEN IN Google

Ordered pizza at 5:30 PM. Finally delivered at 7:20 PM. Unfortunately, it was still cold. They had to reheat it themselves. Very disappointing.

site_logo

alie paulusma . 2025-11-02

MEER OPMERKINGEN IN Google

I ordered food from here for the first time today through the website. Unfortunately, they called at 5:05 PM to say they wouldn't be there on time! 15 minutes later, well, fine...it happens! Once I got home, the pizza and pasta were already cold...but I turned on the oven and microwave to reheat them myself! The pizza was very thin, with almost no toppings. Normally, you're full after a pizza, but this time, not at all! The pasta looked like it was microwaved, so we didn't think it was fresh. Unfortunately, we won't be ordering from here again.

site_logo

Nicole Brinkman . 2025-10-26

MEER OPMERKINGEN IN Google

Eaten often, pizzas are delicious... Although I don't think the arugula should go in the oven. Pasta carbonara really lacks bacon or anything; it's more of a lump of dough with a cream sauce. (16 euros) It's often very busy and noisy; you don't want to sit in the conservatory. They came to ask if we were finished yet, while we were literally still eating 😂.

site_logo

Raber Reih . 2025-10-14

MEER OPMERKINGEN IN Google

Excellent food and drinks. Delicious, well-filled pizzas.

site_logo

Sander Moorlag . 2025-10-03

MEER OPMERKINGEN IN Google

What a tasteless and unloving lasagna. Two slices of tomato. Eggplant not grilled, a stray mushroom, and a lot of water. And all that for €17.50. The calzone was also mediocre. Come on, kitchen. Make an effort.

site_logo

Kees Roorda . 2025-09-07

MEER OPMERKINGEN IN Google

After emailing me about the review below, Cem and Tessa offered me a pizza. It was truly fantastic, and I didn't expect them to resolve it so smoothly. Thank you so much. Just a quick takeaway pizza, the chef's imagination, and please, not too salty. Okay, €18.50. I checked the box anyway, and it showed some meat, nothing else. Wow, and that for €18.50. Okay, I asked the chef, and the answer was, "No, it's not possible." Who's the manager? We all are... Well, and then when I got home, it was unfortunately too salty. Well, you learn as you go. But if they want to learn something! 😊

site_logo

Lieuwe Hansma . 2025-08-23

MEER OPMERKINGEN IN Google

Today I ordered three pizzas online and picked them up just half an hour later. The pizzas were delicious, and I'll definitely be back! We thoroughly enjoyed them.

site_logo

Marko Van der meulen . 2025-08-18

MEER OPMERKINGEN IN Google

Delicious food and drinks without anyone looking away. The price is reasonable, and the service is unusually good and cheerful.

site_logo

Jan Speijers . 2025-08-04

MEER OPMERKINGEN IN Google

Delivery was right on time, but the pizzas felt like they had been waiting for ages, given their cold state. The toppings were a bit meager, and the crust tasted a bit like chewing gum.

site_logo

Bas Siderius . 2025-08-01

MEER OPMERKINGEN IN Google

I placed my order online at 3:30 PM, requested delivery at 5:00 PM, and paid for it. I had to call at 5:15 PM to ask where the pizzas were. They still had to be made. They arrived at 5:30 PM, half an hour late! The quality left a lot to be desired. The crust was utterly tough (probably not in the oven long enough) and there were very few toppings. The pasta, which the website said didn't contain cream, had a large amount of cream sauce, so our vegan guests couldn't eat it. Moreover, it's an expensive pizzeria where you have to pay a €2.50 surcharge for online payment. All in all, a truly disappointing experience. We definitely won't be ordering from them again. What a disappointment!

site_logo

Willem van der Tempel . 2025-08-01

MEER OPMERKINGEN IN Google

It might be a good pizzeria, but it's certainly not a ristorante. If you put melanzane alla parmigiana on the menu, you have to be able to make it. The chef clearly can't (yet). A casserole dish with a bland, tasteless mess that would make any Italian feel ashamed. The lasagna is a bit better, but certainly not up to par. We saw some seemingly good pizzas passing by. Perhaps it's better to stick to those.

site_logo

Piere Megoggel . 2025-07-31

MEER OPMERKINGEN IN Google

Pizza is really ok, but man oh man you have to wait here for a long time. Was there at 7pm and 45min after ordering we had the pizzas in front of us, without further explanation or apologies. Same experience during a previous visit. Too bad, next time to someone else.

site_logo

Casper Höyng . 2025-06-22

MEER OPMERKINGEN IN Google

Pizzas were good, but nothing special. Pasta was a bit bland. The desert menu was limited, but something for everyone. Sorbet ice cream was good, but the tiramisu unfortunately below par. Service was very friendly and food was delivered quickly.

site_logo

A - - V . 2025-06-16

MEER OPMERKINGEN IN Google

I will not order from here again, I receive 2 lukewarm pizzas and when I tell them my complaint, without asking for new pizzas, I only hear that they really just came out of the oven and that if they do it again it will arrive at the same temperature. Well, it is just not warm enough, but they do not want to hear that.

site_logo

yerke ruiter . 2025-05-25

MEER OPMERKINGEN IN Google

Delicious food! The pizzas are super fresh, crispy and richly topped, and the pastas are at least as good - full of flavor and perfectly prepared. Friendly and fast service, and a cozy atmosphere. Really recommended, we will definitely come back here!

site_logo

Roos Nijhuis . 2025-05-24

MEER OPMERKINGEN IN Google

Lovely place to have an Italian meal

site_logo

Johan Dimmendaal . 2025-05-15

MEER OPMERKINGEN IN Google

Very tasty pizzas and pastas! Also nice atmosphere in the restaurant and good service. It's just a pity that when you add a comment to an online order, nothing is done with it. We have often asked for one ingredient less on the pizza and it was included every time.

site_logo

Esther Woudstra . 2025-05-10

MEER OPMERKINGEN IN Google

Had a delicious meal at Pizzeria Paolo! We really enjoyed it here. The balcony on the first floor is a nice surprise — with a beautiful view over the Dracht, the shopping street of Heerenveen. The pizzas were delicious, perfectly cooked and full of flavor. In combination with a delicious red wine it was completely finished. I had never been here before, but this is a keeper as far as I'm concerned. Definitely recommended!

site_logo

Reinier CC . 2025-05-03

MEER OPMERKINGEN IN Google

We have placed an order here for home delivery several times in the past. The last few times they were always much later than the chosen time. No apologies were ever offered (as if it was normal to deliver half an hour late). After ordering here again months ago (or longer ago). Still placed an order again. Exactly the same. Order placed in time for delivery by 5:00 PM. 5:20 PM and still nothing received. Called the back and it should be on its way. Again, no excuses for it being later. The doorbell rang at 5.30pm, half an hour late, but no apologies at the door for the late delivery. You do pay for it. 5-10 minutes later I still understand, being almost consistently late for half an hour. It is clear that we will no longer order here and hear in our area that this is often the case, and I also read more complaints about this. Too bad because the food is otherwise excellent.

site_logo

Bart Deville . 2025-04-24

MEER OPMERKINGEN IN Google

Pizza was undercooked and toppings were sparse

site_logo

Stephen Bacher . 2025-04-16

MEER OPMERKINGEN IN Google

Pizza Carbonara is okay, but not special. Children's ice cream was disappointing, not to mention the ridiculous espresso. Tiramisu was very tasty. Atmosphere and service okay.

site_logo

Jelmer Toonstra . 2025-04-03

MEER OPMERKINGEN IN Google

I really loved the restaurant. Very tasty food, fast service and pleasant atmosphere.

site_logo

Isabelle Lobato . 2025-03-28

MEER OPMERKINGEN IN Google

Cozy atmosphere, tasty pizzas. Worth repeating.

site_logo

Peter van Aken . 2025-03-22

MEER OPMERKINGEN IN Google

The pasta is phenomenal in this Italian restaurant. The open wines are good and reasonably priced. However, the quality of the wine list was previously much better. We miss the Appassimento!

site_logo

Rik Veeningen . 2025-03-06

MEER OPMERKINGEN IN Google

This restaurant still bakes the pizzas in the time-honored, original Italian way. Delicious crispy dough, lots of ingredients and fast service. The business has a romantic interior and is easily accessible in the inner street of Heerenveen. Highly recommended!!!

site_logo

Petra Gerritsen Van Der Hoop . 2025-01-22

MEER OPMERKINGEN IN Google

It was fun and delicious again!

site_logo

YoungJilker . 2025-01-20

MEER OPMERKINGEN IN Google

Just some tasty food and drinks

site_logo

ishandig nl . 2025-01-16

MEER OPMERKINGEN IN Google

Had dinner here twice with two people. The pastas are well filled and tasty. The pizzas looked good too. The atmosphere in the restaurant is pleasant, cozy and beautifully decorated. The service is smooth and friendly. The price-quality ratio is also good. Food was served quickly.

site_logo

Desiré Gruppen . 2025-01-02

MEER OPMERKINGEN IN Google

Super fun, but at the top you are very close together. Tasty food

site_logo

Diana M.H. . 2024-12-07

MEER OPMERKINGEN IN Google

Super tasty food, fast service and friendly staff

site_logo

Kim Nikkels . 2024-11-10

MEER OPMERKINGEN IN Google

Fantasia de carni. Or in other words, the chef's imagination, everything meat. . Unfortunately the cook has no imagination, 2 slices of ham, 2 slices of salami, 1 slice of bacon and a slice of roast beef. Normally when you order a fantasy from the chef, he shows his skills. Completely missed the point. .

site_logo

mike jones . 2024-10-13

MEER OPMERKINGEN IN Google

Large order placed. Picked up half myself and had the other half delivered because they couldn't have everything ready at the same time. Ultimately had to pay delivery costs and a discount was not possible. Not customer oriented!

site_logo

carola . 2024-10-05

MEER OPMERKINGEN IN Google

Delicious dishes for a good price, delicious food!

site_logo

Colin Higler . 2024-09-08

MEER OPMERKINGEN IN Google

Pizza was tasty and with a crispy base, the pasta wasn't quite as convincing.

site_logo

Andy Bo. . 2024-09-03

MEER OPMERKINGEN IN Google

Had a great pizza. Very friendly staff

site_logo

J.H. Maneschijn . 2024-08-06

MEER OPMERKINGEN IN Google

Unfortunately we had to wait more than 45 minutes for our pizza, which was very long. He was nice.

site_logo

Carla Zwart . 2024-07-29

MEER OPMERKINGEN IN Google

Always delicious pizza at Paolo. We come here regularly and busy or quiet, it is always satisfying

site_logo

alisa nijdam . 2024-07-23

MEER OPMERKINGEN IN Google

The pizzas looked sloppy and it seemed like everything came from a can instead of fresh and that's how it tasted

site_logo

Jos van den Hoven . 2024-07-23

MEER OPMERKINGEN IN Google

Received cold pizzas and for the umpteenth time 45 minutes later than agreed. The toppings on pizzas are also becoming increasingly sparse, but you pay more and more. I immediately contacted them, but they didn't want to know anything about it. I would certainly not recommend this pizzeria!!

site_logo

Sebastiaan Kamstra . 2024-07-23

MEER OPMERKINGEN IN Google

Friendly but slightly on organised staff. Good quality food, large portions and very tasty. The venue is quite basic, but ok. We had a good time!

site_logo

ronaldatsea . 2024-07-01

MEER OPMERKINGEN IN Google

Very pleasant atmosphere. We went when it was very cold in Heerenveen and the restaurant is very cozy. The staff are always very friendly and once the chef made us lunch out of turn because we arrived when it was closed lol very delicious pizzas, good carpaccio and the pasta is exceptional. Many times, afraid of eating poorly, we chose Paolo because we knew we couldn't go wrong. The only negative point is that the opening hours don't always match up with Google, so sometimes we got there and it was closed.

site_logo

catarina m . 2024-06-27

MEER OPMERKINGEN IN Google

Delicious food. Attentive and friendly service. Dishes and drinks arrived on the table quickly.

site_logo

Cor Menger . 2024-06-25

MEER OPMERKINGEN IN Google

Had a delicious meal with a group of colleagues. Everyone was very satisfied with the quality of the food, both the pizzas and the pastas. Service was friendly, fast and helpful. The only point of feedback was that it was difficult to have a good conversation, quite difficult to understand each other downstairs.

site_logo

Iris Afman-Brockötter . 2024-06-21

MEER OPMERKINGEN IN Google

Delivered on time, food was hot and very tasty. Still highly recommended after all these years. Edit: because it was so tasty last time, I ordered it again, and now it's even better, if possible ❤️

site_logo

Janneke Bruines . 2024-06-14

MEER OPMERKINGEN IN Google

Very hospitable and very tasty!

site_logo

vocimail koekoek . 2024-06-07

MEER OPMERKINGEN IN Google

Visited before, this time specialty menu with 2 tenderloin. Well prepared according to our request. As an extra surprise, a nice entree after the bread platter.

site_logo

Cathrinus Hoff . 2024-05-23

MEER OPMERKINGEN IN Google

Always delicious food. However, due to the crowds, there was a very long wait for everything.

site_logo

Leanne Zwaan . 2024-05-15

MEER OPMERKINGEN IN Google

DO NOT eat here when it's busy!! I've never really experienced this before. Was after the Heereveen match. Noisy (!!) and busy, so understandable that it takes longer, but this.... The table next to us was given priority over everything and everyone (was a football player or something?) which I have never experienced before. They had received food + drinks (and a starter on the house) before we had had anything to eat or drink, even though we arrived half an hour earlier than their table and had ordered earlier. All guests should be equal, this was really not okay. We had to wait more than half an hour for our drinks and bread platter, even though we had indicated several times that we were waiting for drinks. Not normal. The main course had to wait another hour, after asking it turned out to take another twenty minutes... Food did not arrive at the same time. It wasn't worth the wait. All in all very disappointing and frustrating. The waitress did her best to catch up later and apologized several times, but this was inexcusable. Not recommended.

site_logo

Anique van Wieren . 2024-05-12

MEER OPMERKINGEN IN Google

Good and varied food for a nice price

site_logo

Maurice van der Woude . 2024-04-25

MEER OPMERKINGEN IN Google

We were quite enthusiastic about Paolo, but we are no longer so. First of all, there are no vegan dishes on the menu, even though their 'google company' says they do. Then the service...a team of young ladies. They find it very pleasant, but they don't do more than take orders and deliver food. There is no attention for the guest experience. 2 of us received our main course, the other 2 15 minutes later, after we asked. There was no saying 'sorry'. The cocktails were watery and the coffee had coffee grounds at the bottom. Paolo has become a noisy place where the service is hard to find. Too bad...it was always a nice restaurant. This will be the last time for us for a while.

site_logo

Rutger Bolwijn . 2024-04-15

MEER OPMERKINGEN IN Google

Nice food, good service and not too expensive :))

site_logo

Sofieee . 2024-04-11

MEER OPMERKINGEN IN Google

Food is okay, but the service needs work. Waiting an hour for the pizza isn't exactly great...

site_logo

Opa Opa . 2024-04-07

MEER OPMERKINGEN IN Google

Have pizzas delivered. The size was much smaller than normal, the bottom was soft and the edges were rock hard. Cheap cheese had been used on a pizza, tasteless as anything. We were always very satisfied, but lately little attention has been paid to the pizzas. Edit: after not ordering for a while, I tried again. And it was great.

site_logo

Well Done . 2024-03-19

MEER OPMERKINGEN IN Google

Ate a vegetarian cannelloni and a pasta carbonara, followed by a delicious dessert. More than enough and delicious food. Friendly and smooth service.

site_logo

Jolanda H . 2024-02-23

MEER OPMERKINGEN IN Google

We were always enthusiastic about this restaurant, but unfortunately we aren't anymore. Service pays little attention to the customer, chatting with each other behind the bar is a priority I think. They were very friendly when they finally arrived. Tuna pizza where the tuna was sparsely present. No, I've eaten at better pizzerias, I won't be booking here again anytime soon.

site_logo

Nan Pol . 2024-02-20

MEER OPMERKINGEN IN Google

Very pleasant to sit and eat. Everything was delicious.

site_logo

Eeltje Vanderkooy . 2024-02-14

MEER OPMERKINGEN IN Google

Very nice and cozy, delicious food and good staff. Thank you!

site_logo

Taras super . 2024-01-22

MEER OPMERKINGEN IN Google

Tasty pizzas and friendly service. The wine was also very good. Pizzas were absolutely not expensive.

site_logo

Louise Kijlstra . 2024-01-09

MEER OPMERKINGEN IN Google

The food and the atmosphere of the place were incredibly good. I haven't enjoyed such delicious food in a long time. Perfectoo👌🏻

site_logo

Pınar Pekşen . 2024-01-05

MEER OPMERKINGEN IN Google

Waited 2.5 hours for order... (was told it would take 1 to 1.5 hours) and then it was cold...

site_logo

Nynke de Boer . 2024-01-03

MEER OPMERKINGEN IN Google

Great food, good prices, very welcoming waiters, great tiramisu, great pasta, great wine!

site_logo

Frauke . 2023-12-28

MEER OPMERKINGEN IN Google

Goed gegeten en een gezellige sfeer 🩷

site_logo

Liedje . 2023-12-26

MEER OPMERKINGEN IN Google

Prijs kwaliteit verhouding is echt helemaal top! Daarnaast ook nog eens super leuke bediening en het eten was enorm goed.

site_logo

Lotte Sprietsma . 2023-12-23

MEER OPMERKINGEN IN Google

Ik heb hier gegeten met 3 maten, het eten was lekker heet, snel geleverd, leuk personeel, enigste min puntje, tiramisu toetje had iets meer mogen zijn. We waren tevreden, voor herhaling vatbaar.

site_logo

Marco Strampel . 2023-12-16

MEER OPMERKINGEN IN Google

Klantvriendelijkheid is prima. De pizza's vind ik de laatste tijd helaas niet van topniveau. Eerder was dit beter.

site_logo

Ben Kok . 2023-12-09

MEER OPMERKINGEN IN Google

Tafel reserveren is gewenst want hier eet je heerlijke pizza's en pasta's! Top sfeertje en vriendelijke bediening. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker hier weer eten.

site_logo

Terra-Cotta Sportprijzencentrum . 2023-12-06

MEER OPMERKINGEN IN Google

Prima gegeten maar de service kon beter.

site_logo

Mandy Schaefer . 2023-11-19

MEER OPMERKINGEN IN Google

Het eten is wel beter geweest misschien een offday van de kok kan gebeuren.is wel heel gezellig.

site_logo

ken . 2023-11-12

MEER OPMERKINGEN IN Google

Heerlijk eten! Fijne bediening en mooi restaurant

site_logo

Beverly Van Wijhe . 2023-11-03

MEER OPMERKINGEN IN Google

Pizza's zijn prima, voorgerecht is super maar wel anderhalf uur gewacht voor de pizza's er waren en dat vonden we wel erg lang evenals andere gasten. Wel weer netjes een gratis drankje gekregen.

site_logo

G. Hartman . 2023-10-02

MEER OPMERKINGEN IN Google

Goede bediening, gezellige sfeer en heel goed eten. De pasta en pizza die wij hadden, was ontzettend lekker.

site_logo

Martine Pols . 2023-09-30

MEER OPMERKINGEN IN Google

Werkelijk zéér gastvrij. Met m'n kleine meid midden op de dag naar binnen en zó prettig bediend! Aanrader! (4 sterren voor eten, omdat het deze keer alleen maar om bitterballen ging) Bitterballen staan niet op het menu, maar tóch krijgen we op speciaal verzoek voor onze kleine meid een portie. Maar nu 5 sterren voor het eten. We zijn een paar keer vaker geweest en hebben alle keren genoten van bijzonder smakelijke pizza's en zeer aangename bediening. Volgende keer de lasagne maar eens proberen!

site_logo

Gart Hamoen . 2023-09-30

MEER OPMERKINGEN IN Google

Onlangs spontaan wezen eten. Hadden een heerlijk plekje op het terras in het zonnetje. Werden snel geholpen en lieten ons verrassen door de kok. Aangegeven dat ik zwanger ben en hier werd rekening mee gehouden. Heerlijke pizza en pasta gegeten. Bediening was snel en vriendelijk. Helemaal niks op aan te merken. Wij komen snel weer terug!

site_logo

Lilian Olijerhoek . 2023-09-18

MEER OPMERKINGEN IN Google

Heb heerlijk gegeten, leuke en gezellige sfeer

site_logo

Kyla Koops . 2023-09-17

MEER OPMERKINGEN IN Google

Mooi restaurant, vriendelijke bediening, en altijd goed te eten, midden in het gezellige centrum van Heerenveen.

site_logo

Serkan A . 2023-09-17

MEER OPMERKINGEN IN Google

Zoals altijd een goede service. We komen graag met regelmaat hier eten. Een aanrader!

site_logo

Haydar Aslan Gülbitti . 2023-09-17

MEER OPMERKINGEN IN Google

Super leuk restaurant! Sfeer is echt Italiaans en eten ook. Eten is super goed zowel pizza als pasta. En een leuke groep chefs.

site_logo

SgtMatthies2114 . 2023-09-09

MEER OPMERKINGEN IN Google

Eten altijd perfect naar mijn mening alleen super jammer dat je eerst voor €15/€18 een pasta of pizza kon laten bezorgen nu betaal je minimaal 20 en komen er €2 aan transactiekosten bovenop het totaalbedrag waar je ook al bezorgkosten betaald. Snap dat afhalen makkelijker is maar zal zeker minder vaak laten bezorgen

site_logo

Bo . 2023-09-08

MEER OPMERKINGEN IN Google

Super lekker gegeten. Een aanrader. We gaan er ook gauw weer eens naar toe.

site_logo

Maaike Noordenbos . 2023-09-08

MEER OPMERKINGEN IN Google

Vlotte en vriendelijke bediening, heerlijk gegeten!

site_logo

D K . 2023-09-06

MEER OPMERKINGEN IN Google

Binnen zat alles vol maar toch werd er nog een plekje gecreëerd op overdekt terras. Eten is prima en betaalbaar

site_logo

Gertjan de Jong . 2023-09-01

MEER OPMERKINGEN IN Google

Lekkere pizza en ijs gehad! Snelle service en leuke mensen!

site_logo

Cyber Spiritum . 2023-08-30

MEER OPMERKINGEN IN Google

Pizza habe ich nicht probiert, sah an dem anderen Tischen aber toll aus. Wir haben alle Pasta gegessen und waren begeistert. Selbst dem wählerischen Kind hat es super geschmeckt. Die Preise sind absolut in Ordnung und angemessen.

site_logo

Pat . 2023-08-30

MEER OPMERKINGEN IN Google

I ordered a pizza and picked it up. The process was very easy. The pizza was delicious and I can especially recommend the garlic oil. I also ordered the ciabatta with garlic butter which was ok but I would have preferred a bit more of the butter. They have a nice amount of vegetarian options. The inside of the restaurant also seemed really nice. Cozy vibes and friendly service. Edit: I went back to eat there and can recommend the Aubergine cream first course. Super delicious. Also loved my pasta which had just the right amount of garlic and fresh herbs. I like that you can choose your shape of pasta with the sauce. Service was great as well.

site_logo

Hannah . 2023-08-26

MEER OPMERKINGEN IN Google

Pizza's en pasta zijn eigenlijk altijd heel prima. Maar €7,50 voor een tomaat mozzarella basilicum-salade?? Het waren 5 dunne plakjes tomaat, 5 dunne plakjes mozzarella en 2 blaadjes basilicum.. sorry, maar zoiets is geen salade toch?

site_logo

Marije Wispelwey . 2023-08-20

MEER OPMERKINGEN IN Google

Super heerlijk gegeten. Bij binnenkomst gelijk een gezellige sfeer en super vriendelijke werknemers en zeer gastvrij. Het eten was er snel en het was erg lekker. Er was genoeg keuze op de kaart. Zeker voor herhaling vatbaar.

site_logo

Ilona De Oude . 2023-08-19

MEER OPMERKINGEN IN Google

Bediening weet niet veel over saus over de lasagne.

site_logo

Hinke Nijdam . 2023-08-14

MEER OPMERKINGEN IN Google

Soortgelijke restaurants in Heerenveen

restaurant_img
4,2

335 meningen

location-iconHeideburen 9
Pizzeria
outdoor_seating_29247takeaway_29247delivery_29247

Tasteless, not cut, strange proportions of ingredients and missing ingredients, tried calling 3 times but not reachable, and paid 17 euros for the pizza... not recommended

restaurant_img
2,2

304 meningen

location-iconTrambaan 11
Pizzeria
outdoor_seating_29089takeaway_29089delivery_29089

Good service, friendly staff, food is always fast👍