GastroRanking-logo
whatsappWhatsapp
phoneBel
desktopWeb
menuMenu
bookingBoek
5,0

Gebaseerd op 1 reviews gevonden in 1 websites

site_photo4

Nº 9 op 266 op Dordrecht

Nº 1 van 9 Koffiebar op Dordrecht

Score
MeningenOpmerkingGoogle15.0

Soortgelijke restaurants in Dordrecht

restaurant_img
4,9

169 meningen

location-iconVoorstraat 130
Koffiebar
outdoor_seating_13180takeaway_13180delivery_13180

Nice little shop. Good coffee. Delicious sandwiches. Good vegan cake. Friendly service. Perfect!

restaurant_img
4,8

43 meningen

location-iconVoorstraat 428
Koffiebar
outdoor_seating_12287takeaway_12287delivery_12287

What a super nice place!! Delicious sweet snacks and delicious chai latte. Nice women who run the business with heart and soul and you can feel/taste that! ♡ Highly recommended if you are in Dordrecht!

restaurant_img
4,7

218 meningen

location-iconVriesestraat 75 en 75a
Koffiebar
outdoor_seating_12827takeaway_12827delivery_12827

In alle opzichten een sfeervol geheel: zowel het winkelgedeelte als het zit- en genietdeel. In dat deel staan naast 'gewone' tafels en stoelen een grote ronde (kranten)tafel, en leren fauteuils en banken. Uiteraard serveert de prettig relaxte en zeer attente eigenaar een keur aan koffies. De taarten zijn eveneens het vermelden waard. Een volgende keer de lunch maar eens proberen. Dordrecht mag trots zijn op De Stadsbranderij.

restaurant_img
4,3

477 meningen

location-iconSint Jorisweg 20, Dordrecht, South Holland, Netherlands
Koffiebar
outdoor_seating_11914takeaway_11914delivery_11914

Highly recommended, great price, top quality. No confirmation of stay required.

restaurant_img
4,1

1749 meningen

location-iconRijkswegA16
Koffiebar
outdoor_seating_12523takeaway_12523delivery_12523

It's just a regular Starbucks. The food is fine. The atmosphere is nice, but it's a bit cramped. I think they could do with a different setup. The service wasn't great: they simply forgot my cheesecake, and when I asked for it, I got it, but I didn't get an apology or anything for forgetting me. They weren't very customer-focused, and they couldn't even crack a smile.