Gebaseerd op 6 reviews gevonden in 1 websites
Gebaseerd op 6 reviews gevonden in 1 websites
Nº 1 op 25 op De Wolden
Nº 1 van 12 Restaurant op De Wolden
Meningen
When I come on holiday in Ruins every year, I always go to the shawarma cart on Saturdays. Staff very friendly and the food is always delicious
Bastiaan Rong . 2024-09-07
MEER OPMERKINGEN IN Google
Delicious shawarma with friendly staff
Thomas Oostenbrink . 2024-07-27
MEER OPMERKINGEN IN Google
Had a great meal at Yousef's again
Klaas Pekel . 2024-07-27
MEER OPMERKINGEN IN Google
Ate here several times, excellent pizzas. Tuesday pizza day is highly recommended, pizza for 7.50 euros Large, tasty pizzas. Keep it up!
Sjoerd van der Tuin . 2022-08-21
MEER OPMERKINGEN IN Google
Het is mogelijk dat deze tijden niet helemaal juist zijn op speciale dagen. Neem altijd contact op met het restaurant
Soortgelijke restaurants in De Wolden
168 meningen
821 meningen
Narline in Zuidwolde is an absolute gem! Located in a beautiful old farmhouse full of charm and atmosphere, in an idyllic setting. The friendly staff makes you feel instantly welcome. The food is of a high gastronomic standard – refined flavors, beautifully presented, and lovingly prepared. I had a delicious chicken satay, although I found the satay sauce a bit disappointing…but that's probably just me, as I make it myself according to an authentic Indonesian recipe. A place where you don't just eat, you truly enjoy!
142 meningen
Delicious and generously filled noodle dish with meat and shrimp. The "Chinese tea" wasn't jasmine, but bitter supermarket tea. The table setting was clean, but there was a lot of trash lying around, including in the restrooms. No attention to customers. Parking right outside.
377 meningen
734 meningen
De prijs kwaliteit vinden wij niet kloppen. We bestelden 2 hoofdgerechten. Daarbij kregen we een minimalistisch bakje friet met aardappelen en komkommer. Eigenlijk voor 1 persoon. Niet eerlijk vinden wij. Verder was het toetje een aanfluiting. Eerst te hard daarna veel te zacht. Sortie van de 20 euro. Degene die ons hielp was reuze aardig maar had ook geen bevoegdheid om op z’n minst een kopje koffie aan te bieden van het huis. Wat bereik je hiermee als bedrijf. Dat een klant die best geld wil uitgeven uiteindelijk toch met een nare nasmaak vertrekt en niet zo snel weer komt.