Gebaseerd op 69 reviews gevonden in 1 websites
Gebaseerd op 69 reviews gevonden in 1 websites
Nº 48 op 91 op Capelle aan den IJssel
Nº 19 van 34 Restaurant op Capelle aan den IJssel
Meningen
Both the staff and the owner were very unfriendly, I unfortunately did not feel at ease.
Taoufik . 2025-10-30
MEER OPMERKINGEN IN Google
The iced coffee had a strange, sour, and bitter taste, and the coconut bubble tea was bland. I've tried many bubble teas, but this one was truly disappointing. The combination of an overly sweet, artificial flavor and the unpleasant texture of the tapioca balls made it almost undrinkable. Furthermore, the owner was very unfriendly to every customer, which made me feel uncomfortable in the restaurant.
Wail Abou . 2025-10-22
MEER OPMERKINGEN IN Google
The man behind the counter was extremely unfriendly to customers. You can immediately see how angry he is and how he communicates with you. The frappé had a strangely bitter, unpleasant taste, it was manageable, but not good enough to get again. Other places have 20x better frappé... The churros were good, but I had to pay an extra €1.50 for Nutella. That's perfectly fine, and I paid when I ordered. When my churros were almost gone, there were a few left without Nutella in my container. I wanted a tiny spoonful of Nutella to keep them from drying out, so I asked for it. The man literally yelled at me that I had to pay another €1.50. What a disgrace!!! He's only after money, and you, the customer, aren't even treated properly. I paid for it, and I got a huge spoonful, completely covered in chocolate. The churros were almost inedible because of so much chocolate that I didn't even want them. I'll never go back!
B B . 2025-10-19
MEER OPMERKINGEN IN Google
The bubble tea matcha is not tasty, the bubbles taste like rubber balls. I only had 3 sips and just threw it away, a waste of my money, really not tasty, I wouldn't go there again.
Selina Chen . 2025-03-18
MEER OPMERKINGEN IN Google
Today I ordered a portion of 20 mini pancakes without sugar, but WITH butter. Well, I should have brought my microscope: the piece of walnut was 3x3x0.5 cm. On the receipt, that butter??? I don't feel like ordering a grilled cheese sandwich next time... For walkers and wheelchair users, it's easy to roll in, unless you plan to eat in.
Christa Prins . 2024-12-06
MEER OPMERKINGEN IN Google
For €4.95, you get a half-full cup of fake McFlurry, with extra air in the bottom. When I mentioned it to the man behind the counter, he thought the portion was fine ('I worked at McDonald's and this is normal there'). It actually tasted good, so it was a shame there wasn't more in it. Scam! Update after owner's response: The owner is not customer-focused, can't handle criticism, is incapable of self-reflection, falsely accuses a customer of lying, but lies himself. Update after owner's second response: I usually only leave reviews if my experience is particularly bad and/or if employees don't take a complaint seriously. You more than deserve this negative review, especially considering the laughable reactions of the employee in the store and subsequently the owner's online responses. Incidentally, the claim that I leave negative reviews 'everywhere' is a gross exaggeration. I've posted a total of 5 Google Maps reviews, 4 of which (indeed) were negative. By the way, there are more negative reviews of your business on Google Maps, so I'm spotting another lie here! TIPS From now on, if someone has a complaint in the store, have your staff respond like this: "Apologies, there really isn't much ice cream in your cup. Give it to me, and I'll add a little more to make it a decent portion." Problem solved and retain customer! And from now on, if someone leaves a negative review online, respond like this yourself: "Dear Mr. Dikkers, we're sorry you had such a bad experience during your visit to our business. We do everything we can to satisfy our customers. On your next visit, you'll receive one free poffertjes on the house. We hope to welcome you back as a customer with this hospitable gesture." Problem solved and retain customer! See you never again!
Bas Dikkers . 2024-11-05
MEER OPMERKINGEN IN Google
Bought churros for €5.50, okay, and then you get (1 small spoonful of Nutella on top) and pay €1.50 for RIDICULOUS shamelessness. There was so little Nutella on them and powdered sugar, you ask for a little more Nutella because otherwise you'd have to eat the churros dry, the gentleman says, "Yes, another €1.50 will be added." This is scandalous and unbelievable what you experience as a customer. I don't recommend eating here if you're treated like this and are being taken for a ride.
Denise Den . 2024-07-24
MEER OPMERKINGEN IN Google
The cups are way too weak, the drinks and food are dirty, they spit in your food and drinks, I would not come here
Nathan Kramer . 2024-06-15
MEER OPMERKINGEN IN Google
I just got Boba here with my girlfriend. It was something we normally take and we have no allergies. And after drinking this Boba tea our bellies are completely swollen and distended with an extremely uncomfortable feeling. It's really bad and although the service is normally good, the product is extremely shoddy. I haven't eaten anything special before that reacts to the Boba tea. I often drink from Cutea - Yoyo - the tea tent of the Markthal and I have no problems anywhere. I have no idea what it is, but it really can't be like that. In addition, I don't come back here because of this but because of the bad music. It's way too loud like I'm in a carnival and it's really not worth listening to. I dare say my ears are even more swollen than my stomach. This will therefore not be repeated.
Yash Singh . 2023-08-01
MEER OPMERKINGEN IN Google
The churros and soft ice cream are delicious.
Wendy Tindal . 2023-06-16
MEER OPMERKINGEN IN Google
Delicious ice cream and Spanish Churros with sugar, great thing 😎👍
Rene Van Hout . 2023-05-22
MEER OPMERKINGEN IN Google
Super lekker!! Vooral de churros en de bubble tea zijn heerlijk. Vriendelijke eigenaar en medewerkers.
Wida . 2023-03-20
MEER OPMERKINGEN IN Google
Yummy drinks - especially the boba tea. Nice selection of flavours. Churros are okay, crèpes are nice if the fruit is in season. However, the delivery service is an absolute disaster. We have ordered at this place about 7 times, and each time without fail we'll get a call about 1.5 hours after we placed our order saying that our food and drinks will be another hour (or in some cases, won't be delivered at all because their delay will end up beyond their closing hours). Even if our usual order is just three drinks! Might be an idea for this company to get their own delivery people and stop relying on Takeaway - locally known as Thuisbezorgd - if they fail to cooperate and communicate internally.
C. Grey . 2023-02-06
MEER OPMERKINGEN IN Google
It was a great experience there, I along with my father had a coffee ☕. Nice ambience.
Nikhil Jatain . 2022-10-30
MEER OPMERKINGEN IN Google
Nice friendly attention also clean.
Bernard Brown . 2022-09-10
MEER OPMERKINGEN IN Google
Lekker bakkie koffie, lekkere churros en vriendelijke mensen achter de balie. Echt sfeer heeft zo'n winkelcentrum natuurlijk niet. Maar als je met de juiste personen bent is het al snel goed.
Rebecca Roos - van Buren . 2021-11-16
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heerlijke churros en bubble tea
Daniël Hoogendoorn . 2021-11-14
MEER OPMERKINGEN IN Google
Vooral de ijskoffie caramel is een aanrader!!
De Koolmeesjes . 2021-11-05
MEER OPMERKINGEN IN Google
Makkelijk bestellen via schermpje bij de ingang. Ze maken heerlijke hapjes en drankjes. Top!
Roland Seip . 2021-10-21
MEER OPMERKINGEN IN Google
Lekker vers en vriendelijk personeel
Payam jahromizadeh esmaili . 2021-07-17
MEER OPMERKINGEN IN Google
Je kunt hier lekker genieten van de lekkernijen met koffie of thee.
Raymond de Boer . 2021-07-03
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heerlijke caramel machiatto en poffertjes gegeten. Kan digitaal worden besteld en afgerekend. Innovatie!
Aad Groenewegen . 2021-06-15
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heeft heerlijke Baklava die ik graag op de vrijdag daar mee neem om lekker van te genieten in het weekend
Linda A. . 2021-03-27
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heerlijke Turkse pizza! Verse groenten, en lekker pittige sambal 👌🏼
Stephanie Martens . 2020-11-21
MEER OPMERKINGEN IN Google
Nette bediening en vooral lekkere churros met chocola.
S. D. . 2019-12-13
MEER OPMERKINGEN IN Google
Wat een aanwinst in de Koperwiek. Heerlijke churros en de poffertjes zijn ook zeker aan te raden
Ha Ja . 2019-11-12
MEER OPMERKINGEN IN Google
Soortgelijke restaurants in Capelle aan den IJssel

3451 meningen
Pretty good food, though a bit boring items to choose from. The service is very poor, we were with a large group, and went in for lunch. It took 3 hours for them to bring us lunch and a desert, almost all of which was spend waiting an waiting for something to arrive. Dessert on its own took almost an hour, though everything was relatively easy in preparation.

142 meningen
Good price, but poor quality. The food has no taste and tastes like it was made yesterday.

3451 meningen
The four of us dined there in mid-December 2025. We had a long wait for our drinks. We had Scottish salmon as a starter. Normally, this dish is served in a smoke-filled bell jar... unfortunately, not this time. This significantly diminished the taste sensation! We ordered Côte de Boeuf for 4 people (at €45 per person). The meat (4 pieces and a bone) was served first, and after 5 minutes, we asked where our plates were, only to find out that the meat had cooled considerably. The meat was full of tendons, and the knife they served with it was incredibly blunt. The service was mediocre. The Zalmhuis was supposed to contact me after an email review, but they never did. We won't be returning here for a while.

1311 meningen
I've lived in Schollevaart for five years and go to this restaurant almost every week with my children. So far, they've never asked us for a reservation. Today we went around noon, but even though there were five tables available, we weren't allowed to sit down. No one else was waiting, and the people with reservations hadn't arrived yet. We indicated we might want to wait, but we were told we couldn't wait inside and could wait outside, even though it was 5 degrees Celsius and we were with three children. Finally, we were told we wouldn't be allowed in and that only guests with reservations would be allowed. We left very disappointed.