Gebaseerd op 131 reviews gevonden in 2 websites
Gebaseerd op 131 reviews gevonden in 2 websites
Nº 66 op 95 op Rijswijk
Nº 20 van 28 Restaurant op Rijswijk
Meningen
Op het eten bijna niks aan te merken. De Pornstar martini oesters waren een leuke start. Maar het begon al dat er tussen elk gerechtje veel tijd zat. Zo zat mijn man te genieten van zijn Wagyu sliders, en kwamen mijn oesters pas 25 minuten later. Daarna weer zeker 30 minuten wachten op de steak tartare, met MELBA toast, kom op dat moet beter kunnen! 1 meisje in de bediening, voor 6 tafels, moest echt de aandacht trekken voor een nieuw drankje te bestellen. Restaurant ziet er leuk aangekleed uit, maar met deze service en wachttijden kom ik hier niet meer terug. Jammer, want met een beetje aandacht voor de gasten en snelheid in de keuken had dit echt super kunnen zijn.
Bien D . 2025-01-02
MEER OPMERKINGEN IN TripAdvisor
Hadden 10 nov ‘24 gereserveerd voor 2. Bij binnenkomst gezellig ogend restaurantje maar “wat een kansloze ballentent!”. Bediening bestond uit 1 totaal ongeschoold jong grietje waar geen stom woord uitkwam (1 ingestudeerd ontvangst zinnetje) en 1 grietje achter de bar die werkelijk van toeten noch blazen wist en dus niemand kon helpen. Bij binnenkomst was t doodstil en langzaamaan waren er 5 a 6 tafeltjes gevuld. Geen volle bak dus, dus aan de drukte lag het niet! We begonnen met 2 koppen thee, bekeken de kaart en bestelden om te beginnen 5 kleine ‘to share’ gerechtjes. Na een half uur, zonder 1x de vraag of we mss nog wat wilden drinken, kregen we 2 van de 5 gerechtjes. Letterlijk 1 eetlepel spinazie per persoon en ieder 1 coquille. Dat was t! Waar was de rest? WEER een half uur later kwamen er opnieuw 2 schaaltjes (de 5e waren ze vergeten!). Geen enkel moment dat je dus lekker een tafel met diverse afwisselende ‘hapjes to share’ hebt, maar steeds 3 happen p.p. / alles apart en dan een half uur niets! Onderwijl bleef alle vuile vaat opgestapeld op tafel staan, zelfs de theekopjes waren na 2 uur nog steeds niet meegenomen en wederom niemand die vroeg of we nog iets wilden drinken of überhaupt naar ons omkeek. Bij het serveren van die vlg 2 gerechtjes besloten we gelijk maar nog een paar gerechtjes te bestellen, in de hoop dat we dan niet weer een half uur zouden hoeven wachten en alsnog wat te eten op tafel zouden krijgen, maar ondanks tussentijds vragen zaten we opnieuw meer dan een half uur in de wacht en hadden we nog niets! Inmiddels zaten we 2 uur lang in het restaurant, hadden we 4 ieniemini kleine hapjes gehad, stonden de glazen leeg, was er NUL aandacht, dus een waardeloze service/bediening,… zaten we wortel te schieten aan een tafel vol ‘vuile vaat’ en knagend op alleen 1 schaaltje nageleverde boontjes (dat schaaltje dat ze vergeten waren) compleet in te kakken van ‘t wachten. Eten smaakt echt niet slecht maar na van 18.00-20.00u in die tent te hebben gezeten zijn we opgestaan. We hebben de rest van de bestelde gerechtjes laten zitten, die paar hapjes die we hadden gegeten hebben we uiteraard netjes afgerekend en zijn weggegaan. NOOIT MEER! Doodzonde van zo’n tentje want t eten is echt niet verkeerd kwa smaak en t ziet er ook best leuk uit maar deze tentjes gaan kapot aan de bagger service! Zet fatsoenlijke mensen neer of ga er desnoods zelf staan, maar dit kan echt niet! Was echt schandalig! En puntje bij paaltje blijkt nu dat ze ons bezoek ontkennen. Ze hebben bij TheFork aangegeven dat we nooit op zijn komen dagen en ons dus geregistreerd bij TheFork als een "No Show!".
Nathalie d . 2024-11-11
MEER OPMERKINGEN IN TripAdvisor
Definitely my favorite restaurant!!!! Delicious sushi.
jasmin Lex Verheem . 2024-09-06
MEER OPMERKINGEN IN Google
Update following experience 2: We were so excited last time that we went again. This time the experience was very disappointing and that is why I am adjusting my review. What was disappointing this time: - long wait for service; - long wait for food and drinks; - sushi less well rolled; - we had to ask for soy sauce, ginger, etc. - we had to ask for a spoon with the soup. To top it all off, we ordered a bottle of plum wine. To our surprise, this was a bottle of only 0.5 liters, while a normal bottle of wine is 0.75 liters. The price of the bottle of plum wine is calculated at 0.75 liters. So never order a bottle of plum wine here, but individual glasses. Price for a glass of plum wine €5.50 Price of a bottle of plum wine €30.00 The capacity of a glass is approximately 0.125 liters, so you get 4 glasses from this bottle. In other words, ordering a bottle results in a penalty of €8.00. We were so disappointed this time that after eating the main course we left without dessert or coffee/tea. Original review: The two of us had a wonderful meal and drinks here a week and a half ago. We had made a reservation through The Fork and only when looking up the route did we see a 1 star review on Google from two days earlier. We were shocked by this, but fortunately we had a completely different experience. We enjoyed it very much and would love to come back again soon.
Martin Hofman . 2024-09-05
MEER OPMERKINGEN IN Google
What an incredible disappointment, this restaurant… I had been thinking about having dinner here for some time because it got good reviews and it looked attractive and chic from the outside and inside. This is a Fusion of a Japanese and French restaurant in the higher segment. I made a reservation on a Wednesday through The Fork with a summer promotion. But what happened next… I'll start with the shocking conclusion; According to one of the 2 young and very inexperienced waitresses, the manager had resigned 2 weeks ago and there was now no one to provide guidance. They had to make it together. And it was a “mess” were her words… With many and often apologies, yes. Then the summary of the evening: * The menu and wine list were cheap clipboards with a few scraps of paper on them that were barely readable due to the poor light and small print. * We had to decide immediately what to eat and drink after the menus and wine list were handed to us. * It took half an hour before we got our drinks (after asking) *The food came after about an hour. * The starter came at the same time as the main courses * No cutlery had been laid out and when I asked, the waitress thought that my wife would eat the warm tournedos with pepper sauce (main course) with her hands… * There were no potatoes or vegetables with the tournedos, this was not clearly stated on the menu or recommended by the waitress. * The sushi variation (my main course) did not contain soy sauce, wasabi or ginger. The waitress brought it later (with apologies), when half of the sushi had already been eaten. * There were no extra napkins or containers of lemon water to clean your hands, if you eat the sushi with your hands as you should do with sushi. * There was a long wait before clearing and when I wanted to pay by card, I had to walk through the store and the kitchen to the back to pay at the collection counter. This was also very strange and felt very cheap. The quality of the food was fine. Fortunately there was nothing to complain about. But it is really scandalous that the management allows these 2 young inexperienced waitresses to run the restaurant together on about 12 tables (30 guests). The rest of the guests present must have had a similar experience, given the many questions asked by the waitresses and the many mutual comments. Unfortunately, this restaurant has received too many good reviews in the past so my review will have no influence on the restaurant's score. (To emphasize the low score, I also gave the food a low score) But I will NEVER come here again!
Fam. M. Lens . 2024-08-02
MEER OPMERKINGEN IN Google
Ik had al langer het idee om hier eens te gaan dineren omdat het goede recensies kreeg en het er van buiten en binnen sfeervol en chique uitzag. Het betreft hier een Fusion van een Japans en Frans restaurant in het hogere segment. Ik heb gereserveerd op een woensdag via The Fork met een zomeractie. Maar wat er toen gebeurde… Ik zal beginnen met de schokkende conclusie; volgens een van de 2 jonge en zeer onervaren serveersters was de manager 2 weken geleden opgestapt en was er nu niemand die sturing gaf. Zij moesten het samen rooien. En het was een “rommeltje” waren haar woorden… Met heel veel en vaak excuses, dat wel. Dan de samenvatting van de avond: * De menukaart en wijnkaart waren goedkope klemborden met een paar papieren vodjes erop die door het slechte licht en de kleine letters amper leesbaar waren. * We moesten direct beslissen wat we moesten eten en drinken nadat ons de menukaarten en wijnkaart waren overhandigd. * Het duurde een half uur voordat wij ons drinken kregen (na navragen) * Het eten kwam na ongeveer een uur. * Het voorgerecht kwam tegelijk met de hoofdgerechten * Er was geen bestek neergelegd en bij navraag dacht de serveerster dat mijn vrouw de warme tournedos met pepersaus (hoofdgerecht) met de handen zou eten… * Er waren geen aardappels of groenten bij de tournedos, dit werd ook niet duidelijk op de menukaart vermeld of door de serveerster aangeraden. * Bij de sushi variatie (mijn hoofdgerecht) zat geen sojasaus, wasabi of gember. Die kwam de serveerster later (met excuses) brengen, toen de helft van sushi al opgegeten was. * Er waren geen extra servetten of bakjes citroenwater om de handen te reinigen, indien je de sushi met de handen eet zoals je wel met sushi hoort te doen. * Er werd lang gewacht met afruimen en toen ik met pin wilde betalen was het gewenst dat ik door de zaak en de keuken heen naar achteren liep, om bij de afhaalbalie te betalen. Ook dit was zeer vreemd en voelde zeer goedkoop. De kwaliteit van het eten was prima. Daar was gelukkig niets op aan te merken. Maar het is werkelijk schandalig dat het management deze 2 jonge onervaren serveersters samen het restaurant laat runnen op zo’n 10 tafels (30 gasten) De rest van de aanwezige gasten moet trouwens een vergelijkbare ervaringen hebben gehad gezien het vele navragen bij de serveersters en de vele onderlinge commentaren. Helaas heeft dit restaurant in het verleden teveel goede recensies gekregen zodat mijn recensie geen invloed op de score van het restaurant zal hebben.(om de lage score te benadrukken heb ik ook het eten een lage score gegeven) Maar hier kom ik NOOIT MEER!
Marc en Carla . 2024-08-02
MEER OPMERKINGEN IN TripAdvisor
Mega delicious sushi! And for people who don't like sushi, they also have hot dishes (chicken, mini burgers, shrimp). The restaurant is very nicely lit and the service is super friendly. Highly recommended!
Rob1985NL . 2024-07-16
MEER OPMERKINGEN IN Google
Allereerst: de keuken is zeker niet slecht. Maar alles eromheen viel enorm tegen. Toen we om 18:30 uur binnen kwamen was de zaak leeg. We kregen een Engelssprekende serveerster die niets uitlegde. Uiteindelijk vooraf een sushi platter besteld, die prima was. Helaas geen sojasaus en wasabi, moesten we zelf vragen. Toen we hierna een tweede ronde drinken wilden bestellen hebben we echt lang getracht de aandacht van de bediening te krijgen maar zij waren erg druk met elkaar en keken gewoon niet onze kant op (de zaak was verder leeg!!). Toen we naar het hoofdgerecht op de menukaart keken viel ons op dat de prijzen op hun website afwijken van de prijzen op de menukaart in het restaurant (in restaurant liggen prijzen hoger en was de ribeye 200 gr ipv 250 gram). Hier een opmerking over gemaakt en een gratis koffie gekregen als goedmaker. Heel amateuristisch. Hoofdgerechten waren prima maar niet bijzonder. Jammer maar vanwege het gebrek aan sfeer en matige bediening en afwijkende prijzen komen wij hier niet meer terug.
Ramona H . 2024-07-15
MEER OPMERKINGEN IN TripAdvisor
The food was delicious and the girls at the service were extremely friendly and hospitable. Also happy with the drinks maker behind the bar who corrected a very minor miscommunication excellently, congratulations! Perhaps the music could be less present, but that could also have been due to our age 😊
Desiree D . 2024-06-30
MEER OPMERKINGEN IN Google
Very nice place with a very extensive menu of delicious food. Recommended
Ria van Unen . 2024-06-05
MEER OPMERKINGEN IN Google
Whenever we go to a restaurant, we like to rate it based on overall experience which includes quality of food (of course!), service and ambience. Food in here is ok - there’s not a lot of classics in the sushi menu but the quality of ingredients of the fusion sushi were good. The warm options were not necessarily Japanese (think burgers, satay etc) which made me feel that they are trying to stretch the positioning. The cocktails were average - some too sweet, some a bit on-the-face. Service was terrible. First they come to take your order but the drinks were standing at the bar for about 15min before they were served together (by which the ice in 2 of the cocktails had started melting). Food service was as slow as the drinks. But the real bummer was when our table almost tilted which they tried to fix with some coasters below but for some reason that didn’t work. When we asked for the table next to us (or any other table in the restaurant which didn’t have the risk of cocktails and soya sauce in our laps), they said it was reserved but the table stayed empty till last 2100 hrs when we were leaving (still not sure why they had to lie to be honest about a table reservation). All in all, for this price point, ok as a one off but we are not going back.
bidishac_13 . 2024-05-19
MEER OPMERKINGEN IN TripAdvisor
Food was delicious. The sushi is highly recommended. It's great!
jan deijl . 2024-05-12
MEER OPMERKINGEN IN Google
Great place for fusion sushi! Gluten free possibilities and they modified the menu accordingly!
Lorenzo Mastrogregori . 2024-05-11
MEER OPMERKINGEN IN Google
Absolutely delicious food, great atmosphere and pretty decent price. Will definitely go back!
carly rodriguez . 2024-04-28
MEER OPMERKINGEN IN Google
The food was amazing and the staff was very cordial and kind. Really good drinks. Totally recommended!
Francesca Ercolani . 2024-04-28
MEER OPMERKINGEN IN Google
Super cozy restaurant, the food was very tasty and the service was great!!
Veltmanos . 2024-03-16
MEER OPMERKINGEN IN Google
Had a terrible evening, too many to mention but let me give them a tip; When guests order a bottle, it is polite to refill the glasses when you see them becoming empty instead of stupidly looking ahead, causing guests to have to do it themselves.
Isabeau Mansveld . 2024-03-08
MEER OPMERKINGEN IN Google
We went for a nice evening of dining at Capo by Akitho, but our evening ended prematurely due to the bad experience we had. The evening started with an English speaking waitress who we tried to have a chat with, she was looking at us to see if she saw water burning and completely forgot to explain the concept of the restaurant to us. She asked if we wanted some water in advance, which we agreed to. To our surprise, a small bottle of water was placed on the table which we had to pour ourselves. We had another waitress come to bring a large bottle, which was placed in a cooler on the table but unfortunately not poured. We ordered a bottle of Moët & Chandon ice, which should be served with ice in a deep glass and often some tasty fruit. To our surprise, this was served in a standard champagne glass by a server who had to pour it again 3 times the first time, downright amateurish. We had two rolls of sushi, some soy beans and truffle fries. This tasted good, there is nothing to complain about in the kitchen. It's a pity that while we were eating, our plate, including the truffle sauce that accompanied the fries, was taken away without asking, so we ended up leaving the fries because without sauce they are nothing. We only had a waitress at the table again 45 minutes after receiving the first food, at which point we were so fed up with it that we asked for the bill and decided to eat somewhere else because the service was extremely poor. When we indicated that we were very dissatisfied, we were told that this is normal practice here, but it would be taken into account, an apology was still possible, but that was the only compensation for the incredibly poor service despite the rude putting down money was not an option. In addition to all this, two of the 4 servers in the restaurant, we guess, spoke Ukrainian and this was clearly audible. Very customer unfriendly to speak in a different language all the time in front of customers. One of the waitresses wore a belly top and two wore their hair loose, in the catering industry this is extremely unhygienic and this says enough about the level of this restaurant. All in all it was a really bad evening. The toilets are full of toilet paper that does not flush, so when you enter the toilet you are in for an unpleasant surprise. The restaurant pretends to be high end, but the service is so bad that it really ruins the food. It's a shame because the cuisine is not bad, but everything around it ensures that we will never come back and cannot recommend this restaurant to anyone.
julia jodlowska . 2024-03-03
MEER OPMERKINGEN IN Google
We gingen voor een gezellig avondje tafelen bij Capo by Akitho, echter is onze avond vroegtijdig geëindigd door de slechte ervaring die wij hebben gehad. De avond begon met een Engels sprekende serveerster waarmee we een praatje probeerde te maken, ze stond ons aan te kijken of ze water zag branden en vergat hierdoor volledig het concept van het restaurant aan ons uit te leggen. Ze vroeg of wij wat water vooraf wilde waar wij mee instemde, tot onze verbazing werd er een klein flesje water op tafel gezet wat we zelf maar moesten inschenken. Wij hebben een andere serveerster laten komen om een grote fles te brengen, deze werd in een koeler op tafel gezet maar helaas ook niet ingeschonken. Wij bestelde een fles Moët & Chandon ice, welke geserveerd hoort te worden met ijs in een diep glas en vaak wat lekkere vruchtjes. Tot onze verbazing werd dit geschonken in een standaard champagne glas door een serveerder die wel 3 keer opnieuw heeft moeten inschenken de eerste keer, ronduit amateuristisch. We hebben twee rollen sushi gehad, wat soja boontjes en truffel friet. Deze smaakte goed, op de keuken is niks aan te merken. Erg jammer dat tijdens het eten zonder te vragen ons bord inclusief truffel saus, behorende bij de friet, werd weggehaald waardoor we de friet uiteindelijk maar hebben laten staan want zonder saus is het niks. We hebben toen 45 minuten na het krijgen van het eerste eten pas weer een serveerster aan tafel gehad, op dat moment waren we er zo klaar mee dat we om de rekening hebben gevraagd en besloten ergens anders te gaan eten omdat deze service uitermate slecht is. Bij het aangeven zeer ontevreden te zijn kregen we te horen dat dit hier de normale gang van zaken is maar het meegenomen zou worden, een sorry kon er nog vanaf maar dat was dan ook het enige want een compensatie voor de onwijs slechte service ondanks het grof geld neerleggen zat er niet in. Naast dit alles spraken twee van de 4 serveerders in het restaurant, wij gokken, Oekraïns en dit was duidelijk te horen. Onwijs klantonvriendelijk om de hele tijd in een andere taal te spreken waar klanten bij waren. Een van de serveersters droeg een buiktruitje en twee droegen hun haar los, in de horeca is dit echt uitermate onhygiënisch en dit zegt genoeg over het niveau van dit restaurant. Al met al een onwijs slechte avond gehad. De toiletten zitten vol met toiletpapier wat niet doorspoelt waardoor als je binnenkomt op het toilet je een onaangename verassing staat te wachten. Het restaurant doet zich voor als high end, echter is de service zo slecht dat dat het eten echt teniet doet. Zonde want de keuken is dus niet slecht maar alles er omheen zorgt ervoor dat wij nooit meer terug komen en dit restaurant ook aan niemand kunnen aanraden.
HMIM . 2024-03-03
MEER OPMERKINGEN IN TripAdvisor
Very nice atmosphere. Delicious fusion food options. Nice staff. Nice location.
Ricardo Rodrigues . 2024-02-10
MEER OPMERKINGEN IN Google
Had a delicious meal at Capo. We had the Salmon Platter and it was really great, definitely recommended. The dishes are beautifully prepared and delicious.
Michael Gordijn . 2024-01-14
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heerlijk genieten, luxe sushi, smaakbonnetjes op je tong, mooie wijn en fijne ambiance, we komen zeker weer terug.
Journey24513396259 . 2023-12-17
MEER OPMERKINGEN IN TripAdvisor
Top service, top food, good quality products and super friendly staff
Joop Tobeas . 2023-12-15
MEER OPMERKINGEN IN Google
Delicious food. Shared dining with delicious sushi, hot dishes and desserts.
Kenny Bruin . 2023-11-05
MEER OPMERKINGEN IN Google
Delicious food And good service by lovely people
Diana Brugmans . 2023-10-26
MEER OPMERKINGEN IN Google
American - Japanese fusion restaurant. After entering we were asked if we wanted water and soy beans on the table. We said yes and then saw on the menu that they charge 7.50 for this. Then I went to inspect the other prices, which are higher than the hippest Japanese fusion place in the center of The Hague (Yuzu - Shared fine dining). There was loud, vulgar Ibiza music playing. The interior is like walking into the VT living, but with photos of Italian/American gangsters on the wall. An uninterested floor manager sits in the middle of the shop tapping away on a laptop, and the waitress sits down with him. Because next to us & two others it is empty. A really nasty conceptual atmosphere that has nothing to do with Japanese cuisine. I ask my partner if he would mind eating somewhere else. We ask for the bill and pay 14.50 for a bottle of water and a small bowl of soy beans with sambal and honey (not tasty). Had a fantastic meal at the neighbors (Asian Cuisine), the best restaurant in old Rijswijk.
Yulia Yah . 2023-10-04
MEER OPMERKINGEN IN Google
I can be very sorry about this place or needs no explanation You just need to sit your as down. Have one of their amazing Cocktails And let them spoil you with that amazing food. Last bit not least.................................. let the music take you to higher ground. I feel like singing!
JHS S Schotsborg . 2023-09-27
MEER OPMERKINGEN IN Google
Fantastic beautiful tent, great service.. 2 enthusiastic hardworking girls and honestly the best sushi I have ever eaten!!
Rick Rick . 2023-08-26
MEER OPMERKINGEN IN Google
Erg mooie zaak! We lieten de keuze voor het eten aan de bediening over want we wisten niet wat te kiezen. Een woord voor: geweldig!! De bediening was erg vlot en gastvrij. We komen zeker terug.
Mirjam Sijben . 2023-08-04
MEER OPMERKINGEN IN Google
Het concept en het restaurant is ontzettend leuk. Het is in mooi nieuw jasje gestoken. De sushi is als gewend van akihito super. Het personeel was aardig, alleen een tekort is er zeker. We hebben driekwartier alleen al op de kaart moeten wachten en daarna weer een hele tijd gewacht tot dat we überhaupt konden bestellen. Het eten was er gelukkig snel. Helaas, zijn er ook heel veel dingen vergeten, waar we vaak om hebben moeten vragen zoals een bestelling, de sojasaus of wat drinken. Ik kwam hier voor mijn verjaardag en dat was best jammer om zo geserveerd te worden. Het is eten met klasse, zonder een fijne bediening. We zijn eerder vertrokken dan gepland, met ook helaas minder eten in onze buik.
Rosalie Venema . 2023-07-15
MEER OPMERKINGEN IN Google
Capo by Akihito is een fushion dining concept in Rijswijk. Reserveren noodzakelijk! Kende je Akihito als Sushirestaurant (met thuisbezorging), dan zal je versteld staan van de upgrade in kwaliteit en sfeer. Het is gelukkig géén all-you-eat-concept. Een ogenschijnlijk eenvoudige kaart (fine dining). Gerechten niet groter dan een voorgerecht: tasting formaat/shared dining. Maar van een kwaliteit met hoofdletter K. De prijs-kwaliteitverhouding is volledig in balans. Zelden zo'n malse Ribeye gegeten. De Sushi die je gewend bent, maar dan naar een hoog kwaliteitsniveau getild. Daarnaast is de klantvriendelijkheid van de bediening vijf steren waard. Als klant wordt je gezien en dragen zij bij aan de totale ervaring. Dat is gewoon 15 euro fooi waard. Capo by Akihito geeft Hospitality vorm zoals het hoort (de zwakste schakel doorgaans in de Nederlandse horeca). Hier is duidelijk in geïnvesteerd. Enige tip die ik meegeef: de muziek staat té hard.
Patrick Wouters . 2023-06-11
MEER OPMERKINGEN IN Google
Prachtig restaurant met ontzettend lekker en goed eten 👌🤩 en dan is de bediening ook nog eens perfect 👍 Foto zegt genoeg
Allinfashionmusthaves Marlon . 2023-06-04
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heerlijke sushi en vriendelijk personeel.
Marleen Ilse . 2023-03-08
MEER OPMERKINGEN IN Google
Lekkerste sushi die ik ooit heb gegeten 😋
Gerlaenco . 2023-03-01
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heerlijk gegeten gister. Naast sushi hebben ze ook heerlijke andere gerechten op de kaart. De rib eye is echt een aanrader. Leuke sfeer binnen en vriendelijk personeel.
Roos Louwers . 2023-02-24
MEER OPMERKINGEN IN Google
Super lekkere sushi en cocktail’s ! Zeker een aanrader voor een cute sushi date 🥂🤍😍
Romy Van der Heijden . 2023-02-19
MEER OPMERKINGEN IN Google
Echt mijn favoriet! Love this place! En de spareribs MY GOD 😍
MauriceSaraber . 2023-02-15
MEER OPMERKINGEN IN Google
Beste restaurant van de omgeving Den Haag. Eten was top, en de bediening was super snel!
BTTS Studios . 2023-02-06
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heel mooi en gezellig restaurant! Hele lekkere sushi gegeten en goede service! Wij komen zeker terug!
Alexandra Nijman . 2023-01-26
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heerlijk gegeten hier, fijn personeel je wordt geholpen met een glimlach. Eten kwam snel. Zeker waard om een keer te proberen!
Gita Mollema . 2023-01-23
MEER OPMERKINGEN IN Google
Lekker gegeten! Kwaliteit en goede service. Voor herhaling vatbaar.
Sam Blans . 2023-01-23
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heeeeerlijk gegeten, mooi en leuk restaurant. Sushi was lekker en de wagyu burgers waren abnormaal!
Noemi . 2023-01-09
MEER OPMERKINGEN IN Google
Echt heerlijk en goede kwaliteit
Glenn Fontein . 2023-01-09
MEER OPMERKINGEN IN Google
Een mooie en luxe restaurant, vriendelijk personeel en het eten was super lekker. Ik kom hier zeker vaker terug!
Nick de Vries . 2023-01-08
MEER OPMERKINGEN IN Google
definitely a place you should visit. we were welcomed warmly by the lovely staff. the ambience inside is gorgeous. the food was absolutely delicious and paired with a wonderful wine - amazing sushi! Recommending this place to anyone who can enjoy good food, nice ambiance and great wines.
Alexandra Wheeler . 2023-01-07
MEER OPMERKINGEN IN Google
Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel!
jack van der lee . 2023-01-06
MEER OPMERKINGEN IN Google
Super lekkere sushi gegeten en de sushi was erg vers! Daarnaast was de bediening echt heel erg vriendelijk! Dit restaurant is dan ook zeker een aanrader!
chantal fontein . 2023-01-05
MEER OPMERKINGEN IN Google
Super vers, lieve bediening! Overal 10/10! Super goed verzorgd
Lisa Koster . 2022-12-22
MEER OPMERKINGEN IN Google
Mooi restaurant met top bediening
Priya Badeloe . 2022-12-19
MEER OPMERKINGEN IN Google
Was heel gezellig vanavond goede muziek en vriendelijk personeel en het eten was top
Michael van der plas . 2022-12-18
MEER OPMERKINGEN IN Google
We hebben hier heerlijk gegeten..geen all you can eat principe waardoor je niet overmatig eet.. We hebben genoten! Leuk restaurant, wel erg koud... En je merkt dat ze kampen met een personeel te kort waardoor je wel lang moest wachten... Sushi was vers en lekker... De bamboe thee met gedroogde mango een echte aanrader... Restaurantje is niet heel groot en sfeervol...
Jasmina Borgeld . 2022-12-11
MEER OPMERKINGEN IN Google
Super goede sushi! Heel vers en alles prachtig gepresenteerd. Wij hebben heerlijk gegeten in deze mooie zaak!
Danielle Koppers . 2022-12-10
MEER OPMERKINGEN IN Google
Het is mogelijk dat deze tijden niet helemaal juist zijn op speciale dagen. Neem altijd contact op met het restaurant
Soortgelijke restaurants in Rijswijk
301 meningen
Always good food and good service. The hot chicken sandwich recipe seems to have changed. This one was less tasty than before.
33 meningen
I don't understand the negative reactions. Best Turkish pizza ever and very friendly staff!
40 meningen
I had a great time here. The food is a lot better than when I ate here last year. I heard that they now have new management who are really making it fun! The Caesar salad was very tasty with pancetta and garlic croutons. Then two large pieces of chicken satay with delicious crispy fries. Great until next time!
1604 meningen
⭐️⭐️⭐️⭐️ – Great Food & Fun Bowling Evening We had a great time at Bally’s – the bowling was fun and we were pleasantly surprised that we could start ahead of our scheduled time. It gave the evening a relaxed start, which we appreciated. At first, things felt a bit unorganized upon arrival, and we had to wait quite a while before we could place our food order. That said, once the food arrived, it was absolutely worth the wait. The Caesar salad was easily one of the best I’ve ever had – fresh, crisp, and perfectly dressed. The wok shrimp were excellent, and the burger was clearly above average. All in all, a very nice evening. Good food, enjoyable bowling, and despite the slow start, we’d gladly come back.